Sunday, May 1, 2016

13 SIGULDA LILLEMESS

Eile avasin ka mina oma aiahooaja koos Sigulda Lillemessiga.
Igati tore kevadine üritus,mis lükkab aiahooaja korralikult käima.Ilm imeline-päike ja +15-17C sooja.
Käisin turismibüroo bussiga ja koos aiamessiga oli ka Cesise linna külastus.Käisime ka Liivi ordulossi varemetes ja jalutasime vanalinnas.Igati tore jalutuskäik peale aiamessi.Saab tutvuda põgusalt ka kohalike vaatamisväärsustega.Igal aastal erinevas kohas,käidud ühe kindla turismibürooga.Väike peatus ka Valmieras,kus sai läti kommi kaasa ostetud.
Lillemessil rahvast palju,tundus isegi et rohkem kui paar aastat tagasi - nii müüjaid kui ka ostjaid.Eesti keelt kuulsin rohkem kui läti keelt.Tuttavaid nägusid liikus laadal palju , Üllet kohtasin ainult Valmieras,sai vähemalt kalli tehtud ja Tea jäigi mul selles rahvamassis nägemata.Taimi palju ja sortiment suur,ning hinnad võrreldes meiega soodsamad.
Ega plaanis eriti midagi osta ei olnud kui mõned aedhortensiad,aga ikka leidsin veel midagi huvitavat.Kuidas ma sain mööda minna  Varis Bangierise päevaliiliate aretuste müügikohast.Leidsin ühe meeldiva sordi- LAURA.
Eelmised tema sordid on õiterohked ja ilusad.
Maasikatest ostsin:Elianny 5 tk ja Zefir 5 taime.Maitsen marjad ära ja kui meeldivad siis saab paari aasta pärast  juba korraliku paljunduse nendest.
Aedhortensiad: DOLLY ,PRIM WHITE ;MEGA PEARL; POLAR BEAR

Tere Sigulda!
Varis Bangieris müügiboks
Oli ka alpitaimi ,kuid ilma nimedeta kahjuks
CESIS
Ordulossi varemed,kus sai käia nii maa all,kui torni tipus
Igale külastajale kaasa küünlaga latern
Cesise linnavalvur sama laternaga-legendi järgi pidi laternat pühkima mantlihölmaga,mis pidi õnne tooma
Pargitiigis mustad luiged

6 comments:

  1. Mina pole sinna veel jõudnud, aga ükshetk ilmselt tahaks ära näha. Aga ilmselt pean endale veel nahka kasvatama, et mitte hulluks (loe: pankrotti) minna :D

    ReplyDelete
  2. Tore reis jälle tehtud :) Mina vist tahaks sinna siis kui selle ürituse kuulsus kustub, liiga aplju inimesi minu jaoks :)

    ReplyDelete
  3. Mina ka ei taha nii inimrohketes kohtades enam üldse käia, seda enam, et igasugune taimehankimise soov puudub sel aastal täiesti. Aga ilm oli ilus ja kindlasti oli vahva vaheldus :)

    ReplyDelete
  4. Rôômus kohtumine jooksujalu oli! Minu meelest oli ka liiga palju rahvast ja minu jaoks liiga palju suvikuid ja köögivilju:) Aga mône sibuliku ju leidsin ja tuulutamas käimine kulus marjaks ära. Samas usun, et lätlased tulevad Pärnusse ka 13. Mail oma kaubaga

    ReplyDelete
  5. Hea, kui koduste toimetuste juurest saab end tuulutamas käia. Olgu või tuttavad kohad, ikka märkab silm midagi uut. Ja saak on Sul ilus

    ReplyDelete
  6. Vahva, sellised reisid annavad hingele ikka :)

    ReplyDelete