Thursday, March 2, 2017

IMEKINDAD

Aasta lõpus liikus FB nii videoid,kui pilte aiakinnastest,mida katsid erilised küünised.Eks ma seekord sattusin reklaamiohvriks ja uurisin neid hiinakaubandusest.Hind oli normaalne katsetamiseks minu arvates ja nii ma siis tellisin ühed prooviks.Saabudes pakki avades tuli esmalt vänge ja ülimalt tugev kummihais.Nüüd kuukene kõrvalhoones lahtiselt seistes on igati normaalne,ei haise enam.
Täna tõin nad tuppa ja uurisin lähemalt.Kindad ise olid ilma numbrita ja mulle natuke suured,aga mitte väga.Proovisin neid täna põhjalikumalt kätte,sest kohe alguses ei suutnud selle hirmsa kummihaisuga neid uurida.Tavaliselt kasutan nr 8 kindaid,vahest ka nr.7.Aga need küünised võiks minu kindal olla vasemal käel,et paremaga rohida ja siis vasakuga kergelt maad kobestada.Siis oleksin ostuga rahul.
Küünised on jäigad,kuid oleksid võinud olla painduvamad.Täna vaatasin,et need küünised on ikka väga tugevalt näpuotstesse liimitud ja jõuga neid ära rebima ei hakanud veel,aga plaanis on enne kevadel neid proovida originaalis.
Minu plaan on need küünised parema käe kindalt eemaldada ja panna uuesti liimiga vasakule kindale ja siis paremasse kätte teine uus korralik kinnas.Arvan,et sellise plaaniga saan endale igati asjaliku abimehe aiatöödeks.
Mõned pildid lähemalt,nii käes kindaga,kui küünisest
Vasaku käe kinnas koos minu käega

4 comments:

  1. Ma sain ka eelmisel nädalal kätte ja kuna minu enda kindanumber on pigem 5-6, siis mulle on kohutavat suured ja need küüned ka kole kobakad. Aga eks kevadel katsetab, kas nendega on midagi pihta hakata.

    ReplyDelete
  2. Ootan huviga edasisi kommentaare

    ReplyDelete
  3. Ma ei ole veel lõplikku ei öelnud, sest oma käpp on kuningas:)

    ReplyDelete
  4. Mürgised on. Kellel mõni labor lähedal, viige testida või küsige Tarbijakaitsest abi, kui ei usu. Soojalt soovitan, et umbset kinnast otse kätte ei pane. Kes suured sai, mahuvad õhukesed puuvillased alla. Aga ise rohkem ei osta. Käele jäi ka hais külge. Kui ikka ka tuulutamise ja läbipesemise järel on tunda, siis kogu see asi haiseb. Torbikutesse servast läinud sodi kipub sinna kinni jääma. Ometi on reklaamitud just kaevamiseks ja käsitsi segamiseks.

    ReplyDelete