Saturday, September 2, 2017

KODUNE SEPTEMBRI ALGUS

Eile algas kool ja minu kahel lapsel käes kauaoodatud esimene koolipäev.Aktusel käisin Tartu Veeriku põhikoolis,Tallinna aktusest sain õhtul piltide kaudu osa ja  Postimehe väikese videolingi kaudu.Nüüd mul kolm koolilast ja üks lasteaialaps,või õigemini lapselast.Aeg läheb kiiresti,aga ega mina küll vanemaks EI jää,vähemalt ei tunne.
Kui eile oli veel lastel ilus esimese koolipäevailm,siis täna juba vihmane.
Täna kodus hoidistamispäev,sai tehtud nii kurke,kui letšot tomatitest ja paprikast ja pohladeni ei jõudnud veel,kuigi pühapäeval sai väiksem laar juba pohlasalatiks koos õuntega keedetud.
Hortensiad uhkustavad oma õitega ja esimesed alpikanniõied võtsid kodus reisilt tulles vastu.
Kodus on nii hea ja ilus,eriti veel kui vahepeal natuke ära oled,kohe mõnuga ja lustiga toimetan.Mulle annavad  reisidelt saadud emotsioonid energiat ja tegutsemislusti ja ei mingit reisiväsimust,nagu mõned väidavad.

C. mirabile
Õitevahus hortensiad
Sel aastal tohutu suured õied
Vanille Fraise
Diamantino
Kasvuhoone saak valmib
Siin juba enamus söödud
Guna õues ei muuda veel värvigi-tõenäoliselt ei valmigi
Homne töö-puhastada ja sügavkülma

3 comments:

  1. Tõesti väga tore vastuvõtt kodus. Ilus aastaaeg! Ja need alpikannid, nii naksis. Mul ükski alpikann veel õitsemise märke ei ilmuta.

    ReplyDelete
  2. Minagi olen tänu sinule hortensiatesse armumas :) head pohlapuhastamist

    ReplyDelete