Wednesday, October 25, 2017

AED TALVEKS VALMIS

Täna on kuues miinuskraadides päev.Iga päevaga on miinuskraadid süvenenud-täna hommikul oli õhus
2m kõrgusel -7,4C,maapinnal kindlasti küündis -10C.Aga ilus on ,eriti päikesetõusu ajal.
Terve eilse päeva jooksul ei tõusnud meil termomeeter plusspoolele,keskpäeval oli küll paar tundi null kraadi juures ja maapind kergelt külmunud.
Tänaseks lubatakse lörtsi ja lumesadu,mis läheb üle vihmaks.
Aed on talveks valmis.
Eile lõikasin veel keskpäeval päikesega külmavõetud hortensiad tagasi ja ka viinamarjad.
Püsikutel pealsed lõigatud juba enne külmade tulekut ja reedel said roosid mullatud.Suurem esimene riisumine ka tehtud ja lehed aiamaale kantud,mis on veel vaja nüüd sügisel maasse künda.Enamus õunapuudel lehed veel puus ja rohelised,nii et riisumist veel jagub.Kuigi ei soovitata sügisest riisumist enam,siis mind häirib majaümbruses langenud lehed-jätab väga korratuse mulje.Mina riisun!
Metsa ääres ei riisu ma sügisel juba enam teist aastat,seal ju ainult okkapraht,kevadel üks suurem riisumine.
Kivilas on ka talveks valmistumine,kaktused hakkavad kivile laskuma,kui mõni päev tagasi olid veel püstised.Mägisibulate värv on öökülmadega saanud intensiivsust.
Kõikjal on talveks valmistumist-rähn teeb usinasti uut kodu.
Eile ja täna aias.

Sel aastal siis talveks sellised aiavaasid


3 comments:

  1. Kena on vaadata rahuloleva aedniku korras aeda!

    ReplyDelete
  2. Jah, rahulolev aednik ja aed on tõesti toredad :) Mina olen ikka jännis nagu alati aga ega ma eriti põe ka, küll kevadel saab jätkata sealt kuhu praegu pooleli jääb :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aga aia mõõtmed pole ju ka võrreldavad,minu aed sinu omaga võrreldes ju pisike.

      Delete