Sunday, October 15, 2017

KÜLVID

Oh imet ja tänane päev  saab varsti õhtusse ja ei olegi sadanud!
Täna panin kasvuhoones mulda oma sügiskülvi potsikud.Ikka ei saanud ka sel aastal ilma külvita,aga seekord tagasihoidlikult.
Lähemalt uuest "nakkusest" ja see on kõrvikpriimulanakkus.Olen seemneid külvanud tänasega kolmel sügistalvel ja esimesed õiedki nähtud.See inspireeris mind ka sel aastal omal seemneid korjama ja külvama.Kui eelmise sügise külv tärkas mul juba detsembris ja enamus tärganuist elas talve üle kasvuhoones potiga mulda kaevatuna,siis sel aastal ei kuivatanudki ma enam seemneid vaid külvasin kohe .
  Värskelt korjatud seemned külvasin koheselt  ja vaatan mis toimub ja kas ikka idanevad ilma külmaperioodi läbimata.
Nii,minu selle aasta kõrvikpriimulakülv sai tehtud augusti lõpus(19 august) ja tänaseks on üleval.Avastasin tärkamise septembri alguses juhuslikult,ei oodanud nii ruttu-arvan,et tärkamiseks kulus kuskil 2 nädalat.Panin nad koos teiste külvidega täna kasvuhoonesse mulda,senini olid karbiga rabarberipuhma all suure vee eest varjul.
Eks näis kuidas nad selle talve kasvuhoones vastu peavad ja palju neist kevadeks alles on.

need on esimesed omakülvatud kõrvikud ja mõni näitas ka õit.
eelmisel sügisel külvatud ja detsembris tärganud taimed on sellise suurusega
Barnhaveni seemnekülv+3 topeltõielist taime
Plaanib sügisel mulle oma topeltõit näidata
Kogu külvipotindus

6 comments:

  1. Ma armastan kõrvikpriimulaid, nii põnev on su külvide õisi oodata.

    ReplyDelete
  2. no keskõrvikuid ei armastaks :)

    ReplyDelete
  3. Vaatasin eile blogis Su pilte, nii palju on neid ja nüüd veel kõrvikud ka! Palju jõuad!

    ReplyDelete
  4. No varsti saame kõrvikuid vahetada ; )

    ReplyDelete
  5. Külvide tärkamine on suur ime.

    ReplyDelete