Friday, June 8, 2018

JUUNI ALGUS KIVILAS

Vaatamata pikale kuivaperioodile tunneb kivila end vist ainsana hästi-on värvidemängu ja titetegu.Päris paljud mägisibulad näitavad veel oma viltust vormi,mida ei ole eelnevatel aastatel täheldanud.Jagub ka õisi ja kaktustel tuleb ilus õitsemine.Paljud mägisibulad kas juba õitsevad või sätivad end õitsema minema.Proovin sel aastal ka mõnelt huvitavamalt sordilt seemet koguda-näpud sügelevad katsetamisega.
Ööga jõudis kivilasse koos vihmaga ka männipraht,kuigi eelmine nädal puhastasin korralikult ära.
Kivila pärast öist karastavat vihma.

Eminent on kõige viltusem
Minor
Elva sätib õitsema
Blood Tip
Pacific Blazing star
Kelpone
Amanda titetegu
Hans ka üritab
Havendijks Mountaini värvimäng
Pacific Devil´s Food 
Maxi värvimuutus
Dr. Fritz Köhlein
Neptun tahab mulle õit näidata
Elf
Pilatus-minu suurim mägisibul
Thera ja Patton õit moodustamas
Sunkist
kevadel tellitud Cmirals Yellow rõõmustab mind järelkasvuga
Dianthus gratianopolitanus "Rubin"
Dianthus subacaulis-Varretu nelk
Campanula cochleariifolia `Alba`

2 comments:

  1. Ka kivilas on meil kuiv. Üsna põhjani välja, aga olen kastnud, et elu ei hääbuks.

    ReplyDelete
  2. mis tore üksik sinine kellukas :) mul on varem ka viltuseid mägisibulaid esinenud aga nii erakordselt viltuseid ei ole :D kuna ma küll enda omade pildistamiseni jõuan ja mulle meeldib sinu kivila jälle kordades rohkem kui enda oma :)

    ReplyDelete