Sunday, June 24, 2018

SIBERI IIRISED

Sel aastal õitsevad siberi iirised korralikult.Ainult mõni üksik noor taim ei näita õit.Selle pika kuivaperioodi tõttu kevadel on osadel õievarred madalamad.
Mõned uued uhked ja topeltõielsed,teised vanad head lihtsad ja armsad.
Oma lemmikuteks pean  vana head CAMBRIDGET armsa puhasstaevasinise värvi ja igaaastase rikkaliku õitsemisega ja uutest on lemmik TORNADO ROSE,oma imelise õiekuju ja värviga-püüab kohe pilku!

DANCE BALLERIANA DANCE
SALAMANDER CROSSING
 SHERRY LYN 
ROSY BOWS
SAYLOR"S FANCY
Contrast in Stayles
SUPER EGO
Harpswell Happinesi
Kabluey
.WHITE SWIRL
RUFFLER VELVET

LEMON VEIL
SAYLOR"S FANCY
LADY VANESSA
.EWEN
CAMBRIDGE
BUTTER AND SUGAR
MAGNUM BORDEAUX
PLISSEE
Tornado Rose
IMPERIAL OPAL
HELEN ASTOR 
Iris pseudocorus "TIGER BROTHER"

4 comments:

  1. On ikka iludused küll. Ma olen ennast tagasi hoidnud ja pole neid palju soetanud aga kui ma siin pilte vaatan, siis tuleb jälle ise peale. Ju ma mingil hetkel ka nõrken.

    ReplyDelete
  2. Oh kui ilusad. Igatse neid ka, küll ükskord tulevad. Aga küll sul on seal rikkalik!

    ReplyDelete
  3. Olen ka neid nüüd päris hulga hankinud. Uhked :)

    ReplyDelete
  4. Väga ilusad. Meeldivad sinised ja valged, roosad-lillad vist mitte niiväga.

    ReplyDelete