Wednesday, June 5, 2019

RODODENDRONID SUVEKUUMUSES

Suvekuu suvesoojus on kätte jõudnud,õigemini kuumalaine.Peale vihmast ja jahedat perioodi olen ma
rahul kuumade ilmadega,õige suve moodi.Õnneks seda suurt kuumaperioodi lubatakse nädalaks ajaks ja siis on oodata ilma jahenemist.
Kui eile veel +30C temperatuur ei jõudnud jai 0,2 C maha,siis täna viludas +32.4C,väike tuuleke teeb selle kuuma talutavaks.
Rodod täisõites ja osad juba hakkavad selle kuumaga õisi närtsitama,viimane aeg ka selle aasta õitsemisest postitus teha.
Üldiselt võib rahule jääda arvestades eelmise aasta suurt kuivust.Paar noort taime läks kahjuks välja,arvan et see oli tingitud kuivusest,kastmises olin eelmine aasta lohakas,eks käsi oli ka selles süüdi.
CATAWBIENSE GRANDIFORUM 
HAAGA 
JUANITA
SILVER SLIPPER
õis lähemalt
ANNEKE
Õis lähemalt-hästi särav kollane
GIBRALTAR minu lemmik punane
AAMURUSKO
pisike Lätlaste RH.DANU SARKANIS

4 comments:

  1. igasuguseid vahvaid iludusi sul aga kuidas seda ilma nautida saab vot see mulle mütsi alla ei mahu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laia äärega kübar pähe ja õue,vot vihmast ja külma ilma ei saa nautida,siis tuleb ahju ääres soojas olla!

      Delete
  2. Nii palju värve. Ilus. :)

    ReplyDelete
  3. Kui see soojus jätkub vähemalt juulis, siis saame tuleval aastal jälle uhkelt õitsevaid taimi. See ei kehti ainult rodode kohta - jahe ja vesine suvi ei meeldi ei lõunamaa taimedele ega sobi inimesele.
    Väga kaunid, imelised rodod Sul!

    ReplyDelete