Wednesday, March 9, 2011

KAS TÕESTI ?

Eile töölt tulles kuulsin  linnulaulu Jäin kohe kuulama,nii kevadiselt kaunis oli..Oli tihaste oma ja veel midagi kevadist  ja erilist, mida ei osanud kohe arvata ...?Olin segaduses ja jäin kuulama,aga vareste kraaksumine  käis üle.Ei saa küll 100% väita aga võib arvata ,et siis lõoke on  ka siiakanti ka jõudnud??? Ise olin kindel ,et eksisin ..Aga nüüd loen,et lõoke on saabunud ja teisedki näinud.Nüüd mõtlen ja arutlen,et see vist oli lõokese laulule väga sarnane.Ei saa küll kindel olla.Eile oli ka võrratult ilus kevadine ilm.Keskpäeval temperatuur +10 ja lumi sulas asfaldi äärest silmnähtavalt-üldist lumesulamist veel silmaga eriti märgata ei ole.  Õhus on järjest rohkem kevadet!
Lõokesed on juba kohal


Põldlõoke. Wikimedia Commons

Esimesed kevadekuulutajad, lõokesed, on lumises Eestis juba kohal. Saabusid valimisteks, ütleb looduskaitsebioloog Indrek Tammekänd. Lõokesi märgati läinud nädala lõpus esmalt Saaremaal, Sõrves. Nüüd on neid nähtud ka mandril. Tammekännu sõnul on võimalik, et kui lõokesed Eestit praegu veel liiga lumiseks peavad, lendavad nad mõneks ajaks veel lõuna poole tagasi.


 

4 comments:

  1. kevadmeeleolu tuleb sisse uksest ja aknast! mmmmõnus!
    tere lõoke!

    ReplyDelete
  2. Lõoke on lind, keda ma muidu ära ei tunnekui ta taeva all oma tiibu ei laperda ega laula liiri-lõõri :)
    Aga päikesel on juba jõudu ja tore on vaadata kuidas meie vareseisand oma kalli kaasaga kurameerib :)Kindel märk, et kevad tulemas.

    ReplyDelete
  3. Ka mina kuulsin laupäeval lõokest. Algul arvasin, et mul on mingid luulud:), aga nad on tõesti juba olemas ja veel on laulma hakanud keegi,keda ma ei tunne, aga ta teeb säärast politseivile moodi häält. Ma päris ehmusin paar kevadet tagasi kui esmakordselt teda kuulsin.
    Puude tüved on värvi muutnud, hall on muutunud punakaks, purpurseks või rohekaks, harakapaar korraldab õuel etendusi. Lumi on rinnuni:D
    Kevadeni on vaid 10 päeva:)

    ReplyDelete
  4. Siis ikka tõesti kuulsin eile lõokest,kui teised ka juba kuulnud olid.Eile ei olnud selles veel nii kindel.Kui hommikul ka netist lugesin,siis tõesti on nad nii vara saabunud siia lumeriiki.

    ReplyDelete