Saturday, March 5, 2011

ÜKS LILLELINE LAUPÄEV

Tänane aianduslik laupäev läks 100% korda.
Hommikupoolik Tartu Botaanikaaias Orhideenäitusel ja pealelõuna Aiaklubi loengul  Seemnete huvitav maailm. Lektoriks Riho Teras.Väga huvitav loeng,kahjuks rahvast väga vähe.Sain teada,miks mul eelmine kevad ei õnnestunud priimulate külv ja kuidas pean oma sügisel korjatud Kanada rododendori seemned külvama,et ikka asja ka saaks.Ja veel palju kasulikke nõuandeid.
Botaanikaaias kasvuhoonetes ei olnud ma juba 7-8 aastat käinud ja  peale orhideede sai vaadatud ka teisi kollektsioone.
Aga orhideed olid võrratud,mõned pildid ka siia, mis mulle eriti meeldisid.Lõppu veel natuke eksootikat talvisesse päeva.
U. Laansoo artikkel orhideedest-Orhideede lummuses.
Kaugelt nagu heinatuust,aga õied nagu pärlid reas


Beebiroosade õitega CATTLEYA
 Kõige väiksem orhidee mida nägin
AS Jardini aianduskeskuse müügilett
Mandariinupuu
Kaktused
Palmi all
Banaanipuu  banaanidega

2 comments:

  1. Tartu BA on võrratu. Ja mu meelest peaks tema külastamine hooajal vähemalt 3 x olema igale aiapidajale kohustuslik:)

    ReplyDelete
  2. Suviti õuekollektsiooni ikka vaatamas käidud.Eelmine aasta lausa kaks korda-iiriste õitsemise ajal ja juulis ka.Tiiu Tõnsoni käest eelmisel aastal ostsin iiriseid nende kollektsioonist,mida mul ei olnud-SIEGFRIEND,SHARKSKIN,GRAND CANYON
    püüan edaspidi ka kasvuhoonetel paremini silma peal hoida!

    ReplyDelete