Sunday, May 6, 2012

STADUPARADEL KÄIDUD

Sai minulgi sel aastal Siguldas Lillelaadal käidud. Ilm ilus ja laadal rahvast palju ,nii ostjaid kui müüjaid.Laupäeval oli küll laadal  eesti keelt sagedasti kuulda ja tuttavaid nägusid liikus ringi kotid istikutega näpus.
Mina tahtsin  rododendroneid,aga sain 3 sorti.Enamus mida müüdi oli mul olemas ja neid mida ma tegelikult tahtsin ei olnud ühtegi.Kodutöö oli korralikult ära tehtud ja Läti puukoolidest,mis laadal oli esindatud kirjutasin ka soovid ülesse.
ZALENIEKI PK olid rodode liigid olemas,aga ei olnud ühtegi kaasa võetud.Rääkisin töötajatega ja nad ütlesid et ei osanud rodosid kaasa võtta,kuigi küsijaid oli olnud mitu-kahju.
Minu ostud:
Rododendronid. APRIL SNOW,MOERHEIM-tihe Rh-, FANTASTICA jaku rodo
Päevaliiliad-Läti sordid-CITA SAULE ja SAIMNIEKMEITA Kurereha STRIATUM
Siberi iiris SALAMANDER CROSSING
Aiakäärid ,mis lõikavad 2,5 cm läbimõõduga oksa ja läti komme ja sõira.
Laadaga jäin igati rahule ja eks järgmine aasta saab uuesti minna,siis eelnevalt peab vist puukooli mailile oma soovid saatma ja paluma kaasa võtta.

MOERHEIM-Rh.Impeditum

          

3 comments:

  1. :) See April Snow kohe nagu kutsus ennast ostma.
    Aga hinnad olid omapärased. Ühes kohas oli 12 latti, teises 1.80 ja kolmandas 4.-, kauplesin 3.50
    Aga super-lahe üritus oli. Mina nii rahul!

    ReplyDelete
  2. No ongi päris tore, et kõike ei saanud:D Mina ei saanud peaaegu üldse midagi, polnud samuti kaasa võetud. On, keda igatseda. Kahju, et Lätimaa natuke liiga lai ja suur on. Võtaks kätte ja sõidaks nende puukoolid läbi, saaks kõik oma unelmataimed korraga kätte.

    ReplyDelete
  3. Ma siin loen blogisid ja siis korra turgatas, et kas siis Sigulda kepikeisi polegi enam. Vanasti oli ikka nii, et kui Siguldas käidi, siis ikka kepike ka kaasa osteti. Kas nüid enam neid polegi?
    Aga tore, et siis ka midagi said. Eks tegelikult ongi ju nii huvitavam ja parem kui kõike korraga ei saa. Siis ju lõpuks kui midagi saad, see rõõm palju suurem.
    Ma ka olen nuputanud, et peaks lätimaad külastama puhkuse ajal. Niisama ka hea käija ja siis ka mõnest puukoolist läbi astuda. Ma tahaks tegelikult sealt Babitesest ka läbi astuda. Kas nad ka parraadil olid?

    ReplyDelete