Tuesday, May 1, 2012

1. MAI - AIARAHVA TÖÖPÜHA

Imeilus kevadpäev. Päeval päike ja + 20, ilus  soe . Tantaust tellitud roosid said ära istutatud, roosid ja püsikud üle käidud, rohitud, kobestatud. Nende ilusate ilmadega on kased ka võtnud kergelt roheka tooni. Pungad paisuvad ja lilled järjest avavad oma õisi.
Sel aastal tellisin Tantaust 4 roosi 2 CASTELLAT ja 2 BURGUNDI (Burgundi pilt) Taimed ilusad 4-5 haruga, unustasin enne istutamist pildistada. Päikesekaitseks pungadele panin kuuseoksa.
Õhtul veel väike ringkäik fotokaga. Õitsvevaid lilli veel vähe, kuid midagi ikka.

3 comments:

  1. Oi kui andekas see tänase püha nimi:)
    Teil on ikka soojem, nii palju ilu juba lahti
    Aga õhtul läks väga külmaks, pidin lausa talvejopi selga panema

    ReplyDelete
  2. Ikka enam ja enam hakkavad mulle priimulad meeldima!
    Olid head ilmad jah. Sai hulka tööd ära tehtud!

    ReplyDelete
  3. Õhtast
    Ma tegin vastuseks ühe postituse veel sellest rõdust ka. Seal natuke seletasin ka. Aga jäsin ka vastuse Elite kohta kuid siis mõtlesin, et jätan otse siia, siis ei pea sealt otsima. Sain selle Elite-i sihukesest firmast nagu Atanas grupp. Eelmine aasta avastasin nad ja see aasta ostsin natuke rohkem taimi. Ma ei mäleta enam, aga see Golbukett oli ka sul nimekirjas? Selle ma sain ka sealt. Kui ma see aasta alul sinna läksin siis sain jutule vist kellegi targemaga kellega vestlesime ka seal pikalt. Aga alati tema vist kohal polegi. Neil on ikka väga soodsad hinnad, eriti kui Hansplantiga võrrelda. Samas nagu ma kirjutasin on Hansaplantis ka palju suuremad taimed ja see on ka omaette eelis. Eks see nii olegi, et vahel saab osta kallimaid ja vahel siis peab leppima väiksemate taimedega. Loe ka mis ma seal oma blogis kirjutasin veel Elite all.

    ReplyDelete