Wednesday, May 30, 2012

VIHMASAJUS ÜLLATAJA

BEST BET
BEST BET aretaja SCHREINER 1988a. kõrgete (TB) gruppi kuuluv iiris, kahetooniline-ülemised õiekattelehed helesinised,alumised sügavsinised. C. Austini entsüklopeedia järgi kuulub TB varajaste (earli season) õitsejate hulka. Täna on ta mul vihmaga oma õie avanud. Eks loodus vahel mängib vingerpussi ja mõnel on lihtsalt  vaja kiiremini õitsema hakata.
Olen otsustanud sel aastal õitsemise järjekorras oma iirised piltidena siia ülesse panna ajaloo jaoks .Näha saab uusi ja vanu sorte vastavalt õitsemisele eelistusi tegemata. Minu jaoks on huvitav jälgida õitsemise järjekorda, kuigi kõik ei õitse sel aastal. Mõned sordid õitsevad igal aastal, osad üleaasta.Õienuppe ikka jagub ja suur üllatus minu jaoks on DECADENCE arenev õienupp. Saan sel aastal selle iluduse õit näha!
Start on juba antud ja iiriseralli läheb edasi.Vahepeal teen ka mõne "boksipeatuse" enda jaoks erilisemate iiriste tutvustamiseks. Best Bet on siin just oma erakordselt varajase õitsemisega sel aastal.

4 comments:

  1. Tore-tore! Ootame aga uute kaunitaride portreid!

    ReplyDelete
  2. See on küll tõesti suur üllatus. Mul on ta tavaliselt õitsenud ikka paar nädalat hiljem ja ei saagi aru, miks nad niimoodi kiirustavad.
    Mu meelest üks paremaid siniseid, ta jõuab nii õitseda kui järgmiseks aastaks alati uued suured õitsvad lehvikud kasvatada.
    Ka meeldib mulle ta veidi hallikas toon.

    ReplyDelete
  3. Väga hea, siit tuleb iiriste määraja!

    ReplyDelete
  4. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    ReplyDelete