Thursday, July 26, 2012

"KIIKSUSE KÜÜSIS"

Selline siis lillepilt 2012 a
Täna,imeilusal suvepäeval võtsin ette Botaanikaaia külastuse.Nimelt soovisin osta sealt mõned ajaloolised iirised.Eelnevalt aja kokku leppinud Tiiuga. Ja juttu jätkus pikemaks!Teemaks loomulikult iirised.
Uusi uhkeid sorte on tänapäeval lihtne kätte saada-muudkui "kliki" ostukorvi ja varsti ongi pakike kodus. Aga vanade ajalooliste sortidega on hoopis teine lugu, neid ei oska ma kuskilt peale  Botaanikaaia otsida. Sealt on teada,et ikka õiged saad. Täna täienes minu kollektsioon veel 5 ajaloolise sordi võrra.

Loomulikult sai jalutatud seal ikka tükk aega ja nauditud vaateid.

Oh kuidas mulle meelsis see rada sinna lillepildini!
Lemmikvaade
See siga kutsub kohe turgu-(täna oli fotokas kaasas ja ei saanud pildistamata jätta)

2 comments:

  1. Ma võin Sulle kokkutulekule terve kastitäie üht ajaloolist ungari iirist kaasa võtta, saad terve tiigiserva teha. Muidu läheb komposti.

    ReplyDelete
  2. Tartu Bot.aed on super! Ja minu käest võib ka vana sorti saada aga ma kahtlustan, et küllap nad on Sul juba olemas

    ReplyDelete