Wednesday, July 4, 2012

ROOSI TAHMLAIKSUS

Flammentanz -Kodres  1955a
Selle kevade ja suve pidevate vihmadega on mul massiliselt tahmlaiksust tekkinud rooside alumistel lehtedel.Ülemised pakatavad elujõust!
Eelmine aasta üksikutel vanematel sortidel ja piisas lehtede ärakorjamisega.Täna üle pika aja ilus päev ja pritsisin Topasi lahusega,nädala pärast teen teise pritsimise.Aga arvan,et olen hiljaks jäänud.Oleks kevadel pidanud kohe profülaktikaks pritsima.
Kuidas teistel tahmlaiksusega lood? Eriti Thela, Sul suur roosiaed,kas pritsid juba ennetavalt või oled Sina sellest hädast vaba?
Soovitusi haiguste vältimiseks
Tahmlaiksus-soovitused
Selliseks on muutunud minu roosilehed nädalaga Oh õudust!


3 comments:

  1. Meie varjulises aias on profülaktiliselt pritsitud nagu alati, kuid tihedamas aiaääres, kus üldiselt haiguskindlad Heinrich Siesmayeri puhmad, on pilt Sinu omaga sarnane.

    ReplyDelete
  2. Minul roose alla kümne, seetõttu pole suur kaasarääkija aga mul selliseid haigusnähte pole.

    ReplyDelete
  3. Käisin ja tegin ringi ära selle küsimuse peale, niigi istun läppariga terrassil. Ütleme nii, et 260 sordist on natuke tahmöaiksust umbes 20-l ja ma pole sel aastal praktiliselt pritsinud, pole sellist aega olnud, kas on endal kiire või sajab kogu aeg vihma. Peab vist leidma ja korra ikka üle laskma.

    ReplyDelete