Monday, July 23, 2012

SEE ON SIIS SUVI !

Eile õnneks vihmavaba ja päikesepaisteline päev.Täna,nagu sügis-tuul,vihmasabinad ja jahe,õigemini külm.Täiesti sügisene ilm! Juba üksikud kollased lehed kaskedel ja kukeseened.
Puhkus hakkab läbi saama ja õiget suve pole nagu olnudki.
Aga marjasaak on küll ilus,nii maasikad kui vaarikad ja kelder aina täitub.Maasikatest aurutasin isegi mahla, 3e pere sügavkülmad pungil ja veel keedumoosi ka suurel hulgal.
Õitsemist on ka pikasks ajaks jagunud.Kui ainult seda pidevat sadu ei oleks!
Minu väike roosa hortensia on õienuppe täis ja esimesed ka lahti.Ka väikesed kaktusepojad on need vihmavalangud ilusasti üle elanud, kahel on näha ka juurdekasvu.Kolmanda istutasin ka potist välja.
Mõned liilapildid ka.



4 comments:

  1. Külm ja sajab, aga lilledel näib hea olevat. Oota veidi, juba ehmatatakse nädalavahetuseks +30C :)

    ReplyDelete
  2. muidugi läheb soojaks, mul sai ju puhkus otsa :( Oi kuidas mulle ei meeldi Tartu pluss 30.ga.juba kolmapäevast...

    Mul on siin ka mõned märgid, metsmaasikas, kes kandis 10 juunil marju on oma lehed sügisvärvidesse pannud. Pole üldse tore ja pagan, p.mäel ei saja üldse, mul oleks vaja mõned kõrgendikud kasta.

    ReplyDelete
  3. Kas Sina ka meiega kokkutulekule tuled 11.-l augustil?
    Tahaks Sulle juhatustega kaarti saata aga mul pole Su maili.
    Minu oma on evaorlova ät hot.ee

    ReplyDelete
  4. Eks see nii ongi sätitud, mul hakkab puhkus ja siis läheb jälle "keevitamiseks". Me puhkamegi viimastel aastatel augusti alguses ja siis on alati kuivad ja soojad ilmad olnud. Aga nagu piltidelt näha siis tõesti lilledele selline suvi paistab meeldivat. Aga see on väikenegi lohutus selle sajuse ilma eest. Aga ärgem veel sügise peale mtelgem, sinna veel palju aega. Ja ega see varajane sügis ka nii kole ole, eriti kui on kuivema poolne nagu eelmine aasta oli.
    Aga jahe oli see juuli tõesti, samas oli õhku mida hingata.

    ReplyDelete