Monday, February 16, 2015

EDROMI PAKIKE

Selleks aastaks jällegi  tehtud nii mõnigi taimetellimine.
Esimene s.o Edrom on kohal koos päikesepaiste ja kevadootusega!
See ei tulnud küll suure üllatusena,et pakk nii vara saabub,sest oli kuulda juba põhjapoolt rõõmuhõiskeid nende paki saabumisest.Osad põhjakate tellitud taimed ka juba virtuaalselt nähtud ja olin taimede saabumiseks valmis.
Alati ei suju kõik täpselt nii,nagu ise ootaks,sest pakk saabus just siis kui olin ise Tallinnas ja ise järele kohe minna ei saanud.Aga head ja armsad sõbrad alati aitavad.Nii sain mina oma oodatud pakikese kätte eile õhtul ja suurest uudishimust ainult natuke piilusin taimetittesid.
Täna korralik tutvus ja potitamine.Tellisin sealt esimest korda ja taimed väga korralikult pakitud ja ilusad-lähemal lahtipakkimisel selgus,et kõigil väikesed "ninakesed" juba väljas.
Nii tore neid esmasaabujaid veebruaripäikeses lahti pakkida ja potitada.Paar päeva veedavad nad põhjapoolse jahedama toa aknalaual ja siis edasi kolivad kaminaruumi kütmata valgemasse(kuhu hommikupäike särab)aknalauale.Ei taha kohe tugevat valgusšokki neile tekitada -ikka tasa ja targu!
Näpud said täna hommikul mullaseks ja nüüd võin mina küll oma selleaasta aiahooaja avatuks lugeda.
Siin nad on minu esimesed saabujad:
1.Dodecatheon austrofrigidum
2.Dodecatheon dentatum
3.Dodecatheon pulchellum
4.Dodecatheon sp
Siin minu ootusärevus ja taimede pakkimise supertase pildis.


3 comments:

  1. Vat, jah, nii vähe on vahest õnneks vaja :D

    ReplyDelete
  2. Palju õnne aiandushooaja alguse puhul :)

    ReplyDelete
  3. Need ninakesed on alati nii põnevad! Õnne kui palju, aina vaatad neid pisikesi suure heldimusega :)

    ReplyDelete