Friday, February 27, 2015

TALV KESTAB...

Olin nädalakese Tallinnas ja FB lugedes mõtlesin,et ka mind ootab täna naastes ees lumikellukesed ja sinililled.Aga võta näpust!Meil kestab talv,kuigi lumi on korralikult kahanenud ja osad kohad juba täiesti lumevabad siis ÕNNEKS taimed magavad edasi.Koju jõudes kiirustasin aiatiirule ikka koos fotokaga,kuid üllatas halva poole pealt  muttide tegutsemine.Lume alt oli välja sulanud nende pahandused  uuel iiristealal. Püüdsin natuke neid hunnikuid tasandada,niipalju kui kergelt külmund maa seda lubas.Aga ei mingeid rohimisi ega muid koristustõid tõenäoliselt ei saa ma veel ette võtta,nagu juba mõned on teinud. Tegelikult mulle see meeldib.On ju veebruari lõpp alles.Aga ajaloo jaoks sai ka ilmaolud pildile.
Kevadiselt kiiresti on tärganud elule minu viinamarja pistoksad ja esimesed saabujad aknalaual on jõudsalt nädalaga arenenud.
Järgmise nädala lõpul plaanis tomatid ja veel nipet-näpet külvata.Kui siin kõiksugu pikemaid ilmaprognoose lugeda,siis õige kevad on veel kaugel.
Veebruari "kevad"

Meil mitte veel kevadiselt-lund jagub veel 
Maja müüri ääres imeväikesed tulbiotsad paistavad
Lumikellukesed ka äsja lume alt väljas
Tiigi ääres-minu "salaaias" lumeolud
Lume alt väljasulanud iirised koos mutimullahunnikutega
Ainsana alpikann on natuke erksamaks muutunud
Üllatas ka üksik rabarberileht
Viinamarja pistoksad
Paisunud pungake
Nädalaga on kasvanud tublisti.
Tallinnast ei tulnud tühjade kätega-mere ääres jalutadse sai nii mõnigi kivike kotti pistetud.
Aknalaual jõulukaktus arvab,et hoopis jõulud tulemas-hakkab teistkordselt õitsema

4 comments:

  1. meil on üsna sarnased olud, ninakesi on aga kevadet tegelikult (ja tõesti õnneks) pole aga sel hooajal pead mutijahi tõsiselt käsile võtma, muidu rahu ei saa, läheb aina hullemaks :(

    ReplyDelete
  2. Meil on lund veel rohkem, täna aias taimede peal selliseid musti laike veel pole. Oleks ka kole, kui veebruaris aed õitseks :D

    ReplyDelete
  3. No mul ongi vist oma "kliima" tekkinud :) Täna oli pluss kolm ja koristasin lõunalohku. Lund pole, aga õnneks massilist õitsemist ka mitte :)

    ReplyDelete
  4. Ma peaks ka omale harjumuseks tegema aiatiiru fotokaga teha. :)

    ReplyDelete