Friday, January 29, 2016

ÜLLATUSLEID

Täna päeval ilma selginedes tegin tiiru salaaias,et veenduda kas kusagil ka seisvat vett taimedel on.Üllatuseks
leidsin sealt ühe soku sarve.Ju siis oli vanu sarvi puksitud vastu vana õunapuu kändu,sest sealt leidsin sarve.Arvan,et see oli seal lume all ja nüüd sulas välja,sest abikaasa leidis jaanuari algul külmaga ka ühe.See oli enne lund kitsede söögikohas,kuid nüüd vaadates oli kindel,et need ei kuulu ühele sokule vaid on erinevate loomade omad-mina ei vaidle.
Nüüd saab ka veel need leiud panna peale korda tegemist  sauna eesruumi seinale koos teiste selle aasta paari uue mehe jahitrofeega.Seinal juba ees ootamas hea hulk sarvi.
Huviga käisin ka jälgipidi metsas ja otsisin,et ehk leian veel,aga tulutult.Metsas leidin kitsede magamisasemeid  künkalt,kust on ideaalne vaade söögikohale-ju nad siis seal eemal passivad ja kui söök toodud, siis sööma.

Minu leitud sarv täna
Siin mõlemad leiud-minu tänane leid ees ja suurem
Leiukoht
Magamiskoht kuskil 100 m eemal võsa taga

Sauna eesruumis abikaasa jahitrofeed ootavad täiendust

5 comments:

  1. Meil on endiselt aed veel paksus lumes, mis ringi hulkumist ei võimalda.

    ReplyDelete
  2. Vahva :D ma olen ka elus korra leidnud aga seenemetsast :)

    ReplyDelete
  3. Eks see, kust ma sarve leidsin on just üllatus.Nad on mul ju aastaid siin olnud ja veel suurema karjana,aga varem sarvi leidnud ei ole.Nüüd lausa 2 tükki.

    ReplyDelete
  4. Nii äge! mul pole eluski seda õnne olnud.

    ReplyDelete