Wednesday, May 15, 2019

MAIKUU KIVILAS

Püüan kivilat jäädvustada eri aegadel,et sibulike värvimuutust vaadelda.Hetkel valitsevad erivärvi punased toonid,üks punasem,kui teine vahel seemnekülvi leviisiad.Tundub,et minu kivila neile meeldib,teevad ilusti isekülvi.Muidugi ei saa emajuurt märkimata jätta,mis edeneb ka kivilas jõudsasti.On ilusti paljunenud ja olen teda jaganud nii mitmesse kohta just värvilaigu pärast.
Kaktused on ilusad,välja arvatud suur Opuntia polyacantha-liik ,kes lume alt tuli ilusana välja,kuid mis temaga jugtus minu paarinädalase äraoleku ajal,aga tänaseks tundub täiesti pehme ja ei näita elumärki.
See talv oli mägisibulatele hea ja kõik elus ja näitavad oma kevadvärve.Nii hästi pole aga mul kivirikega,ei edene nad mul,pooleldi vägisi "punnitamine"peab vist nendest loobuma,kes jäävad minu lauspäikeses ja kuivas ellu need jäävad ja juurde ei muretse.Sel aastal "Laka" andis otsad ja veel paar kiratsejat.
Kivila eilses päikesepaistes.

Mõned sordid ka valikuliselt 
Hekla
Sha`Uri
Quax
 More Honey
Elf
Pacific Blazing star
Amanda
Dr. Fritz Köhlein
Pacific Green Rose
Alchemist
Queen Elisabeth
Paar hohekamat pilgupüüdjat punaste meres.
Cmirals Yellow
Milky Way
Orostachysed-
Orostachys japonica sügisel võetud seeme ei olnud valminud ja ei idanenud,nüüd teda enam ei ole.
Orostachys spinosa-liik ilusti talvitunud ja koos tittedega



Orostachys spinosa "Red From"

4 comments:

  1. Mulle tundub, et mida väiksem kivila, seda enam sinna mahub :) Ikka väga ilus on

    ReplyDelete
  2. Millised mägisibulikke olemas on! Ilus!

    ReplyDelete
  3. See Orostachys spinosa näeb äge välja :). Üldse imetlen teiste kivilaid, tahaks endale ka midagi teha, aga juba tunneb suurt ja sügavat puudust sellest Kessest, kes aitaks :)

    ReplyDelete
  4. Armas värviline. Ja milline seltskond. Põnev jälgimiskoht.

    ReplyDelete