Monday, August 17, 2015

KOKKUTULEK

Järjekordne kokkutulek möödas täis meeldivaid elamusi.Seekord siis Mulgimaal.Veelkord suured tänud korraldajatele ja kõigile meile,kes me järjekordselt kokku saime.
Teel kokkutulekule jõudes Mulgimaa piiridesse jäid silma maitsekalt mulgimustris bussiootepaviljonid,mida ei saanud kohe pildistamata jätta.Vahetult enne Mustlat väga kena aed autoaknast pildistatuna koos rahvariides mulkidega.Ja üllatavalt kiirelt sai kohale,kus juba ootas ees esimesed saabujad.Järjeribu tekkis autosid ikka juurde ja juurde.Siis algas autode laadimine ja lossimine taimedest.Seda menu jagus pikaks ajaks.Minule tekkis üks üllatuskingitus,mida ei olnud aega selle menu juures avada ja nii jäigi see suur üllatus õhtuks koju-tõeline aardelaegas!
Sai imetletud korraldaja aeda ja uuritud taimi,söödud,joodud,muljeid vahetatud.Päev möödus kiiresti ja osad läksid järgmisse aeda.Mina alustasin koduteed ja Helle aed jääb sügiseks Võhma Juurika ajaks,nad ju nii lähestikku.
Pilkupüüdvad ootepaviljonid
Ja kohal olingi!

Minu aardelaegas
Pottidele said kindluse mõttes nii nimed,kui ka numbrid.

5 comments:

  1. Imeilus aed, imeilus päev, imeilusad sõbrad. Ja kui veel üllatuskingitusi ka saab, mis siis veel elult tahta

    ReplyDelete
  2. eksole :) kui Sina muidu mägisibulaid endale ei soeta, siis Futu korraldab selle asja nagu naksti ära :D Aga päev oli imeline ja imelisi emotsioone täis ja aed oli täpselt minu jaoks, ma armusin nii mõnessegi kohta ära :)

    ReplyDelete
  3. Mägisibulad on paras viirus jah. Ja egas´ma taha siis ometigi ainus olla. Nii hea on ju teiste teemast huvitatutega sibulike hingeelu arutada. :)

    ReplyDelete
  4. Aitäh jagamast Tarvastu- Mustla kandi pilte! Need bussi ootepaviljonid on Tarvastu Gümnaasiumi õpilaste kujundatud. Teiste hulgas värvis ja mõõtis nedi paviljone minu kallis noor sugulane Heleri. :D Aitäh!!!

    ReplyDelete
  5. Nii toredad ülesvõtted, aitäh jagamast.

    ReplyDelete