Saturday, January 8, 2011

INVENTUUR RAAMATURIIULIS

Kuusk välja viidud ja piparkoogid otsas.Tegin raamaturiiulis inventuuri.,2010 aasta tellitud ajakirjad panin eest ära oma arhiivikappi.Ja sattusin hoogu vanemate sirvimisega ja unustasin end pikalt nende seltsi. Avastasin,et MAAKODU on mul tellitud aastast 1991 pidevalt.Muutunud on kujundus ja aasta aastalt on läinud piltiderohkemaks ja värvikirevamaks.Reklaami on ka juurde tekkind.Maakodu on minule kogu aeg sisutihe ja huvitav olnud,Ka algusaastatel.



KODU JA AED ja KODUKIRI on mul tellitud vahelduva eduga.
Vanemad Maakodud











Sisuvaade














Kokkukõidetult aeg ajalt hea sirvida





























Kui juba ajakirjadest on räägitud,siis nüüd aiaraamatutest ka natuke. Viimasel ajal on ilmunud palju uusi aiandusraamatuid. Olulisemad ja huvipakkuvamad olen ka endale ostnud.On ka kingitud.Taimekaitseraamat on järgmine,mida kavatsen kohe lähiajal omale osta.Võtsin eile raakatukogust vaatamiseks SuureTaimekaitseraamaru,mis on juba kahjuks läbimüüdud ja uue Taimekahjurite ja -haiguste käsiraamatu.Algul mõtlesin märkmeid teha,sirvisin ja sirvisin ning leidsin,et tuleb endale ka osta.Väga vajalik raamat.
AIARAAMATUD MINU RAAMATURIIULIS
Aastalõpu viimane asjalik ost
Roosiraamatud

Raamatud iiristest--minu lemmikutest
Minu lemmikraamatud
Lehekülg uuest Roosiraamatust
Minu arvates eelmise aasta ilusam raamat
Järgmine uus väga vajalik raamat, mida osta

2 comments:

  1. Sa inventeerid raamatuid, mina uusi taimekatalooge:)

    ReplyDelete
  2. Mul oleks ka vaja ajakirjanduse riiulisse ruumi teha, aga mul pole arhiivikappi, isegi vaba nurgakestki mitte selle jaoks. Aiandusega seotud ajakirju ära visata ei raatsi, ehkki ega ma eriti neid uuesti läbi lapanud ka pole, et kus mis. Kunagi Pered ja Kodud viskasin nii välja, et kogusin sealt käsitööleheküljed eraldi välja ühte kausta, aga ega see liigitamine lihtne pole, sest tihtipeale sama lehe ühel küljel on ühte tüüpi vajalik asi ja teisel jälle hoopis teine... No ja ega mul sedasi terve päeva jagu vaba aega ka pole, kui aus olla, aga vähemaga vist ei klaariks,s est ikka tahad ju üht-teist uuesti läbi lugeda. Oeh. Selles mõttes on need ühte teemat sisaldavad raamatud ikka paremad, kõik info kompaktselt üheskoos.

    ReplyDelete