Friday, January 28, 2011

TAGASIVAADE

Mul saab kohe kolm kuud blogiga alustamisest ja vaatasin ,et minu väikest blogi on külastatud selle aja jooksul mõned korrad üle 1000 .See on lausa üllatav ja sellist vaadatavust ei osanud  küll arvata.Ise plaanisin seda oma aiamärkmete ja oluliste sündmuste kajastamiseks,et oleks mida vaadata ja tehtu üle aru pidada.
Ka oma iiriste ja teiste lillede pildid koos üles panna parema ülevaate saamiseks,muidu arvutit mööda laiali.
Praegu on siia lisatud ka üht teist nii ilmast kui tubastest tegemistest ,vahest isegi liiast.Eks ikka õppimise eesmärgil.Nii olen saanud kõiki imevigureid siin blogis proovida,millest enne aimugi ei olnud.Slaidiprogrammide tegemist ja ülesse panemist.Video üleslaadimist. Ikka mida teised on ees teinud ,seda mina järele proovind.Aitäh Köögikatale,kes mind selles osas usinasti aitas ja puust ja punaseks ette tegi.Aga arvan,et jään ikka rohkem piltide juurde,need nagu südamelähedasemad.Ega ma sada ei eita,et vahetevahel ka slaidiprogramme blogisse pistan.Arvan,et see sobib just möödund suveõite meenutamiseks kõige paremini.Seda ma ka täna teen ,meenutamaks suvist õiteilu lumises talves.
Kevadest tahaks ikka rohkem aia ja lilledega seonduvat  kajastada. Õnnestumisi ning ka ebaõnnestumisi selles vallas.Ja ,et see jutt ära ei tüütaks siis ka midagi vaaatamiseks eelmisest suvest.
MEENUTADES SUVIST ÕITEILU

3 comments:

  1. Palju õnne pisikese tähtpäeva puhul! Lilled on imeilusad ja mõnus soe on neid vaadata.

    ReplyDelete
  2. Eks me kõik mõtle alguses vist nii, et peame seda blogi enda tarvis ja ju see nii ongi, aga jagamises peitub samuti oma suur rõõm ja võlu. Ilu ei saa ainult endale hoida. Ja Sinu taimi on väga hea vaadata - nad on kõik terved, tugevad ja õisevad rikkalikult s.t. neil on Sinuga hea olla:)
    Aitäh jagamast!

    ReplyDelete
  3. Jōudu ikka edasiseks, väga hariv on teie kōikide blogisid lugeda ja uusi teadmisi ammutada

    ReplyDelete