Sunday, January 23, 2011

SÕBRAD

5 comments:

  1. Nagu muinasjutus:)
    Aga nii nad tegutsevadki. Olen neid oma aias jälginud ja kui nad väga jultunuks muutuvad, siis peab veidi kõvemat häält tegema

    ReplyDelete
  2. Aga nüüd täiesti teemaväliselt. Kui ma sinna torusse jõudsin, avastasin Su iiriste fotod ja nägin, et Sa olid aediiriste ette kirjutanud junoiiris? Need on ju igas mõttes täiesti erinevad iirised.
    Sul on väga ilus aediiriste kollektsioon!

    ReplyDelete
  3. Ma arvan,et mul sealne püsiparool sisenemiseks on junoiiris.Ei ole ise tähele pannud.

    ReplyDelete
  4. Vabandust! kasutajatunnus on junoiiris,arvan et see mängib rolli seal.

    ReplyDelete
  5. Kontrollisin oma pildid üle.Kõik mida olen lisanud fotoalbumi kaudu- päevaliiliad,roosid iirised ja teised lillepildid ilutseb ees junoiiris (kasutajatunnus) Reisipiltidel album.ee kaudu iirisesober.Nii et junoiiris on kasutajanimi.Ise mõtlesin ka, et mis jama see on.Aitäh MUHEDIK,et tõstatasid küsimuse.Ise ei ole seda tähele pannud,nüüd vaatasin pildid üle ja junoiirise probleem on lahendatud.

    ReplyDelete