Saturday, January 22, 2011

REKLAAMIOHVER

Olen talvest tüdinenud ja mõtted igati juba kevades. Vaatasin ,et ka Selteret teeb netikataloogi.On muutnud oma kodulehte.Selteretist olen seemneid ja paljasjuurseid päevaliiliaid ostnud.Tartus on ainult hulgimüük ja midagi saab sealt ka osta kohapealt,aga valik väike.Tallinna poes  Viimsis ei ole kahjuks käinud.Nüüd vaatasin ,et midagi on neil juba üleval ja päris suur valik.Peab silma peal hoidma.
Läksin reklaamiohvriks.Eile telekast jooksis reklaam,et Bauhoffis kõik kaubad -30%-70% odavamad.Nii siis panin ka hommikul autole hääled sisse ja padavai Tartu Bauhoffi.Ja mis selgus,et odav ainult seismajäänud kaup.Mina tahtsin rodode jaoks varjutuskangast osta,see endiselt 3EUR meeter.Küsisin siis kassast ,mis reklaam ei vasta tegelikkusele,siis öeldi et ainult osa on soodukaga.
Nii ma siis reklaamiohvriks langesin.Jätsin ostmata ka ,mõtlesin eks hiljem ostan,olin lihtsalt pettunud.
Hakkasin hoopis iiriste katalooge sirvima ja lugema,tõlkima midagi südamelähedast.


Lappasin  http://www.iris-cayeux.com/ kataloogi.

 Nemad ka veel talveunes.Uut 2011 aasta tellimisnimiskataloogi  ei ole veel jõutud üles panna.Nii, et ma siis oma sügisest lubadust -rohkem mitte tellida--ei suuda vist pidada.Eks kevad näitab,aga kahtlaseks kisub.Tegin juba nimekirjagi ära .Sain 15 taime millest olen huvitatud.Tellisin endale ka Iiriste entsoklopeedia ära ja veel ühe iiristeraamatu.Kuu lõpuks peaks kätte saama.Ootan juba, saaks vaatama hakata.
Praegu loen ja tõlgin  HERITAGE IRISES .
IIRISTELE ANTAV MEDAL

1 comment:

  1. :):D!
    Kõik paremad palad ilmutatakse tavaliselt veebruari alguses. Ma ka piilun iga päev, kas mu lemmikfirmad on juba endast märku andnud:)

    ReplyDelete