Friday, July 17, 2015

AIAVILJANDUS

Mina,kui "nõukogude naine" jändan ikka edasi vanade agrovõtetega oma aias.Kuidagi nii harjumispärane ja
saak on ka korralik.
Maasikad 5 aastat vanad ja saaki tuleb endiselt.Iga paari päeva tagant.Tegin küll kevadel uue peenra valmis ja ootan taimi,aga ei raatsi veel vanu üles võtta.Plaanis ainult "Polka" üles võtta."Bounty"annab veel viiendal aastalgi suurt saaki ja marjad suured.
Natuke viletsam oli olukord murelitega,mitte küll marjade osas,vaid ei suutnud linde eelal hoida ja nii nad enamus lindude saagiks läks.
Muu aiaviljandus kenasti kasvamas ja järjrst ainult korista ja hoidista.Harvendan juba natuke suuremad porgandid ja eile sai pool ämbrit sügavkülma topitud.Pooldan 100% sügavkülma varianti.Täna hakkan maasikatest toormahla pressima ja jälle sügavkülma.Olgu öeldud,et neid häid kappe lausa kolm tükki.

Minu potipõllundus.

Enamus keatud lindude ja muude söödikute eest
Hernestel teine,põhiline külv,eelmine juba söödud
Vaarikad lausa puu otsas

6 comments:

  1. Sinu potipõllundus on ju lausa hiiglaslike mõõtmetega :)

    ReplyDelete
  2. Uhke värk Sul! Aga ega Sa enam nii vanaaegne polegi, kasvukas ja maasikatel peenravaip ju ikkagi maas ja see teenib sama eesmärki, mis ostmata multšimaterjalid:)
    Ma olen samuti külmutamise poolt, kõige parem toidu säilitusviis, ainult kurgid tuleb ikka purki ajada.

    ReplyDelete
  3. see köögiviljandus tuleb sul väga hästi välja! :)

    ReplyDelete
  4. Tõeliselt rikkalik ja külluslik. Mõnus!

    ReplyDelete
  5. Lisaks sellele, et priske saak tulemas, on kôik væga heas korras!

    ReplyDelete
  6. Mul käis sõber külas ja mulle jäi mulje, kui ta teada sai, et ma külmkappi ei kasuta: et olen elust elust irdunud. Ta hoiak oli täiesti häiritud ja saamatu. Teinekord, kui ta ikka veel külla tuleb, siis ütlen talle, et olen "antiikmees".

    ReplyDelete