Sunday, July 19, 2015

KAKTUSEÕIS

Opuntia fragilis"Smithwick" Selle aasta tegija kaktusepesas.
Paar õitsejat oleks veel olnud,kui see puu kevadel ei oleks neid räsinud.
Eile juba tundus,et õie avamisega ei lähe kaua.Hommikul olid nupud juba parasjagu suured,et väikeste sõpradega uudistama minna.Hommikupoolsed vihmahood ei teinud nuppudele midagi ja lõunast koos päikesega oli kaks õit lahti.
Eile õhtune seis
Hommikul esimene õis
Keskpäeval päikesega
Suuremate kaisus Kahjuks osad suured puhkavad sel aastal
Avanenud õis lähemalt
Horvaatia mägedest toodud üks kaktuseline näitab juba 5 õit ja veel tulemas
Kaktustepesa koos mägisibulatega

7 comments:

  1. Nii tore, et vaatamata kevadisele õnnetusele Sa kasvõi üht sorti õitsemas näed.

    ReplyDelete
  2. Kaktuseõis on minu jaoks ikka veel nagu ime, eriti veel õues :)

    ReplyDelete
  3. Väga kaunis, annab mullegi lootust. Juba nädalajagu käin iga päev uurimas, kas ehk täna... Kõik 3 kaktust on õiepungi täis, aga õisi avada ei taha teps mitte, ehk homme...

    ReplyDelete
  4. Mul sama lugu nagu Rahmeldajalgi, ei väsi imestamast ja imetlemast!

    ReplyDelete
  5. P.S. soovin sellele horvaatlasele pikka iga ja rõõmsat paljunemist ;)

    ReplyDelete
  6. Mina ka ootasin ja ootasin ja siis oli pliuh-pläuh see õitsemine läbi. Aga eelmise aasta 1 õie asemel oli tänavu juba 4, seega lootust on, et edaspidi näeb neid kauem. :) Ehh, eksootika! Aga minu "Smithwick" on veel pisike. olen õnnelik sellegi üle, et ta tänavu tagasi ei külmunud.

    ReplyDelete
  7. Meil ka veel ei õitse. Lühike on nende õite eluiga küll, aga imelised on nad ikka.

    ReplyDelete