Sunday, July 26, 2015

REIS PÕHJAOSARIIKI -ESIMENE PÄEV

Reede hommikul alustasime oma reisi Põhjaosariiklaste aedadesse-2 puukooli,1 aianduskeskus ja minul 9 aeda.
Esimene peatus Tõnise Puukool
Toimus tutvustus puukooli taimedest ja pistokste juurutamisest.Vaatasime keldrimäe haljastust ja siis müügiplatsile taimi valima.

Õnnestus külastada ka Tõnise koduaeda.


Edasi Saku suunas,Teele jäi ka Hansaplant,kus sai kiirelt pilk peale visatud

Kokkulepitud ajaks olimegi Sakus Futu aia taga.Seni,kuni Futu ise 10 min.pärast saabus võttis meid vastu hr.Bond ja hr Tibu.
Minu auto jäi Sakku ja Futu istus autorooli,et edasi Tii juurde.Minul täielik foobia Tallinna linnas sõidul ja Futu aitas hädast välja.


Jõudsimegi Linnametsa mändide alla.Tii aed oli üllatavalt suur.Piltidelt tundus nagu väiksem.Armas aed,suurepärased vaated ja kujundus.Nii õdus ja mõnus tundus see aed.
Sõime ja jõime Malva helesinist teed.ja juttu jätkus kauemaks.
Oleks õitsemise ajal sinna sattunud!

Roosid lõhnasid võrratult
Tee,nagu helesinine laguun-Malva sylvestris"Zebrina"
Kõik koos edasi Tiia juurde.Ees ootas võrratult ilus aed.


Kõik koos edasi Tabasallu Sveta Tsehhi alpiaeda imetlema


6 comments:

  1. Ootan huviga järge, sest pole ma näinud ei Futu ega Tii aeda ja nii saab ka veel kohal käimata neist mingigi ettekujutuse.

    ReplyDelete
  2. Mulle tundub, et ühest korrast aastas või isegi üle aasta jääb väheks :( tegelikult saab ühest aiast pildi kui seal käia kordi ja kordi aga mul on hea meel, et ma olen neid aedu sedagivõrd näinud, pildid on armas taaskohtumine :)

    ReplyDelete
  3. Tänan jagamast. Just kirjutasin kadakale kui tänulik ma olen, et sel viisil nagu "kaasas käin", minusugune, kes kahjuks siit välja ei pääse. Tõesti imelised aiad ja nii palju hoolt ja armastust on nendes. Minu imetlus. Kividega pildid hetkel paelusid eriti, mul siin endal ka üks alakene veidi mõttes ja iga inspiratsioonihetk on väga teretulnud.

    ReplyDelete
  4. Nii huvitavad need viimased fotod! Väga inspireerivad! Aitäh jagamast!

    ReplyDelete
  5. Oo jaa, see oli väga tore päev!

    ReplyDelete
  6. Vahva ringreis ja millised imelised aiad!

    ReplyDelete